Gyakran ismételt kérdések
1. Hol található az ABA-HÍD Transzfer ügyfélszolgálati irodája?
Jelenleg ügyfélszolgálati irodánk csak telefonos és e-mail kapcsolaton keresztül érhető el.
2. Amennyiben reptéri transzfert rendelek, kijön-e értem az autó a megadott címre vagy egy utasfelvételi
helyet jelölnek meg számomra?
Szolgáltatásunk lényege, hogy az utast a csomagjaival együtt lakásától a repülőtérig és visszaszállítjuk a maximális kényelem jegyében.
3. Van-e rá mód, hogy külön kérésre a sofőr segítsen a csomagok cipelésében?
Az ilyen jellegű kéréseket minden esetben teljesítjük. Kérjük a foglaláskor ezt előre jelezzék.
4. Ha a repülőtérre utazok, megáll-e az autó útközben pihenés céljából?
Általában egyszer áll meg az autó. Külön kérésre egy rövid plusz szünet megoldható.
5. Lehet-e az autó sofőrjénél fizetni?
Igen, amennyiben más módon az utazás megkezdése előtt nem tudta a fizetést lebonyolítani, ebben az esetben természetesen az autó sofőrjénél is tud fizetni az utas felvételkor.
6. Az autóban fizetés esetén kaphatok-e ÁFÁS számlát?
Igen, sofőrünk tud ÁFÁS számlát kiállítani igény szerint. Amennyiben ilyen jellegű kérése van, kérjük jelezze az utazás megrendelésekor.
7. Az autóban fizetés esetén elfogadnak eurót, dollárt, fontot?
Igen, az MNB által közzétett napi vételi deviza árfolyam alapján. Devizában történő fizetés esetén, kérjük a pontos összeget adja át a sofőrnek, mert sofőrünk nem tud visszaadni.
8. Lehet-e az autóban bankkártyával fizetni?
Nem, sajnos erre még nincs lehetőség.
9. Két fős viteldíjat fizettem, de a gépkocsiban hatan utaztunk. Nem jár vissza díjkülönbözet?
A viteldíj táblázat két főtől kedvezményes viteldíjakat tartalmaz. A viteldíj az egy megrendelés keretében leadott utasszám alapján kerül visszaigazolásra és nem az alapján kerül megállapításra, hogy hányan utaznak a gépkocsiban.
Ha egy család vagy baráti társaság hat főre adja le a megrendelését, úgy ők a hat főre vonatkozó kedvezményes viteldíjat fizetik.
Ha Ön két főre adta le megrendelését úgy Ön a két főre vonatkozó kedvezményes díjat fizeti, függetlenül attól, hogy esetleg hatan vagy nyolcan utaznak a kocsiban Önökkel együtt.
10. Utazás alatt biztosítva vagyok esetleges baleset esetén?
Igen, autóink rendelkeznek CASCO biztosítással és a személyekre vonatkozó utasbiztosítással.
11. Van-e lehetőség az utazás napján autót foglalni, vagy esetleg "kint" lévő autóval utazni?
Maximális rugalmassággal próbáljuk teljesíteni az ilyen jellegű kéréseket, amennyiben az adott időpontban van szabad hellyel rendelkező autónk.
12. Hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy a foglalásom rendben megérkezett és rögzítésre került?
Az e-mailben leadott megrendeléseket ügyfélszolgálati időben 17.00 óráig, de legkésőbb a beérkezést követően 24 órán belül visszaigazoljuk. Az indulás pontos időpontjáról, az utazást megelőző napon 15:00 és 18:00 óra között SMS-t küldünk. Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 19 óráig nem kapja meg az SMS értesítést, úgy feltétlenül hívja fel a + 36 30/820-9469-es telefonszámot egyeztetés céljából!
13. Ki lehet bérelni egész napra az autót?
Előzetes egyeztetés alapján, de csak sofőrrel együtt.
14. Az autók mindig azonos útvonalon közlekednek?
Autóink az M3-as autópályán közlekednek, erről csak utasfelvétel ill. lakcímre érkezés esetén térhetnek el.
15. Amennyiben tudomásom van arról, hogy a repülőgépem késéssel fog megérkezni, szükséges-e ezt jeleznem?
Igen minden esetben, hogy időben tudjunk intézkedni. Az utas általában hamarabb értesül a késésről külföldön, mint mi a repterek honlapjáról.
16. A repülőgép késése esetén kaphatok megerősítést, hogy várnak rám?
Igen, minden esetben telefonon vagy sms-ben értesítjük, hogy mikor és milyen autó fogja várni.
17. Amennyiben nem megoldható a várakozás, visszakapom a már befizetett összeget?
Cégünk nem tud felelősséget vállalni a légitársaság hibájából eredő késésért. Így a befizetett összeget nem tudjuk visszatéríteni, hiszen autónk az Ön által a megrendelésben megjelölt időpontban készen állt az Ön szállítására.
18. Amennyiben bármilyen problémám merülne fel a szolgáltatással kapcsolatban, kinél tudok reklamálni?
Reklamációját elküldheti e-mailben az ügyvezetőnek címezve vagy hívhatja ügyfélszolgálati számunkat és kérje az ügyvezetőt.
További kérdése van?
Írjon nekünk: info@abahidtranszfer.hu